List čitateľa: Za plnú cenu málo muziky
V sobotu 20. mája bolo krásne počasie. Rozhodli sme sa preto s vnučkou, že sa prvýkrát v tomto roku odvezieme na vláčiku Piešťanský expres.
Nastúpili sme na Rázusovej ulici a zaplatili vstupné ako za kompletnú trasu. Sprievodkyňa nás upozornila, že trať je pre remeselné trhy skrátená. Nebola však skrátená, ale sotva polovičná. Previezli nás cez stojisko smetných nádob hotela Thermia Palace a ihneď sme sa otočili späť do mesta. Prešli sme tri zastávky a po 20 minútach sme boli späť vo východiskovej stanici.
Vnučke, ktorá trať dobre pozná, sa, samozrejme, cesta zdala príliš krátka, napokon aj mne, veď namiesto desiatich zastávok sme prešli len tri a sedem sme vynechali, opakujem, bez akejkoľvek zľavy na vstupnom. Myslela som si teda, že mám nárok odviezť sa ešte o zastávku navyše. Rozhorčená sprievodkyňa ma však upozornila, že som absolvovala okruh a musím vystúpiť. Namietala som, že cesta nebola ani polovičná a cena lístka bola plná ako za neskrátený okruh. Povedala som jej, že na nasledujúcej zastávke aj tak odchádzame a vystúpiť som odmietla.
Vošla do rušňa a zavolala vodiča, ktorý nás aj s vnučkou agresívne vyhodil. Áno, vystúpila som, lebo som sa bála, že ma z vláčika vyboxuje. Hoci som žena v seniorskom veku a platiaca zákazníčka, dotyčný pán sa správal tak, akoby ma chcel vyfackať.
Takže takto vyzerajú naše služby: za plnú cenu ani nie polovičná trasa a ako bonus arogantné a agresívne správanie personálu. Skutočne za takýto prístup sa posádka, ktorá pracovala vo vláčiku v sobotu 20. mája 2023, môže hanbiť.
Nehnevajte sa, že sa nepodpíšem, mám totiž strach, že pán šofér by si ma našiel a ešte ma aj preplesol.
Meno a adresu autorky článku máme k dispozícii v redakcii.