Susedný okres: Mestský úrad v Trenčíne funguje v obmedzenom režime
Zamestnanci mesta budú vybavovať klientov prednostne telefonicky alebo elektronicky.
Od dnešného dňa bude trenčiansky mestský úrad fungovať v obmedzenom režime. Ako informovala hovorkyňa mesta Erika Ságová, v rámci bezpečnostných opatrení proti šíreniu ochorenia COVID-19 budú služby úradu zabezpečované len v nevyhnutnej miere a zamestnanci mesta budú vybavovať klientov prednostne telefonicky alebo elektronicky. Obmedzený režim platí až do odvolania.
Všetky hlavné vchody do budov mestského úradu na Mierovom námestí, na Farskej a Hviezdoslavovej ulici budú uzamknuté. „Pri každom vchode sú vyvesené telefónne kontakty na zamestnancov. Klientom odporúčame kontaktovať zamestnancov telefonicky, v prípade potreby si zamestnanec pôjde po klienta ku vchodu a jeho požiadavku vyrieši na mieste alebo v kancelárii,“ uviedla Ságová s tým, že klienti budú vstupovať do budovy len v nevyhnutných prípadoch s povinnosťou dodržiavať bezpečnostné a protiepidemiologické opatrenia.
Ako ďalej doplnila hovorkyňa mesta, podateľňa a klientske centrum vybavia len neodkladné podania a zamestnanci podateľne budú s klientmi komunikovať v prvom kontakte prostredníctvom elektronického vrátnika alebo telefonicky. „Matrika vybaví len niektoré úkony, ako napríklad vyhotovenie rodného či úmrtného listu, vybaví aj agendu, ktorá vyžaduje osobnú prítomnosť klienta na matričnom úrade. Potrebné je však vopred sa telefonicky dohodnúť s matrikárkou,“ dodala Ságová.
sita