Trnavská župa chce kampaňou prilákať do regiónu domácich aj zahraničných návštevníkov
Trnavský samosprávny kraj sa snaží podporiť cestovný ruch v regióne marketingovou kampaňou aj vydaním magazínu Leto v trnavskej župe. Cieľom je podľa župana Jozefa Viskupiča prispieť k zachovaniu zamestnanosti a oživeniu ekonomiky.
Župa sa aj prostredníctvom Krajskej organizácie cestovného ruchu Trnavského kraja snaží zviditeľniť najkrajšie miesta na trávenie voľného času i letných dovoleniek, od Baťovho kanála, až po Gabčíkovo. „V rámci podpory cestovného ruchu Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) pripravuje kampaň, ktorou chce získať domácich a prilákať aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehať bude v auguste v printových médiách, online, rádiách a prirodzene na sociálnych sieťach. KOCR zároveň prispeje svojim členským oblastným organizáciám na marketingové aktivity,“ povedal Viskupič.
Nad rámec tejto kampane župa pripravila letný magazín Leto v trnavskej župe, ktorý si už ľudia mohli nájsť vo svojich poštových schránkach. V magazíne predstavuje to „naj“ zo všetkých okresov. Na svoje si prídu milovníci cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch i kultúrnych pamiatok. Kraj je tiež známy svojim kúpeľníctvom a akvaparkami, ktoré vyhľadávajú najmä rodiny s deťmi. Trnavský samosprávny kraj pripravil aj dvojjazyčnú, slovensko-maďarskú jazykovú mutáciu magazínu, ktorá je určená pre okresy Dunajská Streda a Galanta.
Magazín k dispozícií v elektronickej verzií na webovej stránke krajzazitkov.sk, kde sú aj ďalšie brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v Trnavskom kraji vidieť a zažiť.
Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavského kraja vznikla len v minulom roku, jej úlohou je propagácia regiónu, regionálnych produktov a služieb a tým aj podpora malých a stredných podnikateľov v kraji.
SITA