Reklama na externej LED obrazovke je obojstranne výhodná
Marketing vo všetkých svojich podobách má veľký vplyv. Často je to práve dobrý marketing, ktorý rozhoduje o úspechu, či neúspechu. Preto mnohé spoločnosti neváhajú s investovaním značnej sumy do rôznych foriem reklamy.
Stop fádnym bilbordom
Investícia do marketingu má totižto potenciál vysokej návratnosti v podobe vyšších ziskov. Pochopiteľne však svet marketingu nie je zaujímavý len z pohľadu zákazníka, ale aj z pohľadu toho, kto marketingové služby a priestor na reklamu ponúka.
Takýmto priestorom môže byť aj LED obrazovka. Ak si pozriete ponuku niektorej z firiem, ktoré sa zaoberajú výhodným predajom LED obrazoviek, rýchlo zistíte, že takýchto obrazoviek je niekoľko rôznych druhov. Medzi najpopulárnejšie patria exteriérové LED obrazovky, ktoré sú modernejšou a účinnejšou náhradou bilbordov.
Práve záplava bilbordov na našich uliciach a cestách je dôvodom, prečo stúpa dopyt po reklame na externých LED obrazovkách. Takáto reklama je totižto spôsobom, ako sa odlíšiť od konkurencie a zaujať potenciálnych zákazníkov.
Jednoduché ovládanie, minimálna údržba a rýchla návratnosť
A čo ponúkajú externé LED obrazovky ich majiteľom a teda poskytovateľom reklamy na nich? V prvom rade investíciu s rýchlou návratnosťou. Pri výhodne umiestnenej obrazovke a jej plnej vyťaženosti sa návratnosť pohybuje v rozmedzí 2 – 5 mesiacov.
Externé LED obrazovky pritom nevyžadujú žiadne zbytočné náklady. Zatiaľ čo pri zmene reklamy na bilbordoch je potrebné riešiť prenajímanie pracovných plošín a ďalšie veci, pri LED obrazovke vám stačí vedieť používať počítač a zobrazovanú reklamu zmeníte jednoducho.
A životnosť takejto obrazovky? Tá je v priemere 11 rokov a pritom okrem plánovaných kontrol nie je potrebná žiadna extra starostlivosť. Keďže externé LED obrazovky sú určené na vonkajšie použitie, sú skutočne odolné.