Mestský úrad prešiel do obmedzenej prevádzky
Mestský úrad Piešťany oznámil, že vzhľadom na súčasnú epidemickú situáciu sú poskytované služby na radnici obmedzené.
Mestský úrad vzhľadom na vyhlásený núdzový stav, a od 25. novembra vládou nariadený lockdown, poskytuje občanom iba nevyhnutné služby.
Radnica odporúča obracať sa na jednotlivých zamestnancov mesta elektronicky (prostredníctvom e-mailu), alebo telefonicky. Kontakty na jednotlivých zamestnancov nájdete na stránke: www.piestany.sk/kontakt.
V klientskom centre na prízemí mestského úradu vybavíte len agendu súvisiacu s evidenciou obyvateľstva, registráciou adries, overovaním podpisov a niektoré matričné záležitosti. Podateľňa funguje prostredníctvom schránky pri vstupe do MsÚ. Pred osobnou úhradou platby v pokladni uprednostňujeme úhradu bankovým prevodom.
Konzultácie žiadostí odporúčame vybavovať telefonicky alebo elektronicky, prostredníctvom emailu adresovaného konkrétnemu zamestnancovi.
Doručovanie nových podaní a dopĺňanie žiadostí odporúčame vybavovať elektronicky cez všeobecnú agendu Ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS) slovensko.sk alebo elektronicky na email: podatelna@piestany.sk
zdroj: piestany.sk