Formulu 0 vyhral minerál
Víťazom 4. Velkej ceny sveta a vesmíru ve Formule 0 sa stal minerál Kriaku Andrej Budislav Jobus z Vrbového. „Na začátku to vóbec nevyzeralo, že ze svojím vozillom vyhrám. Bol som šiesty, potom pátý, štvrtý… Pomaly, ale isto som sa približuval k vítazstvu,“ tešil sa zo zlata minerál.
Tento rok sa do rozhodcovského saka a farbičkami maľovaného motýlika obliekol náš bloger Jaroslav Poturnaj. Jaro držal mikrofón, ale aj meral šurgy rekordnému počtu pilotov Formule 0. „Bolo ich až štyridsaťštyri," zhodnotil účasť na najbezpečnejších automobilových pretekoch sveta rozhodca. Pre nezainteresovaných – Formula 0 sa jazdí s detskými angličákmi na okruhu vo vrbovskej Kruhovke. Piloti – šurgáči musia mať osemnásť rokov, na hlave musia mať helmu, aj keď idú na záchod, a majú zakázané používať vozidlá so zotrvačníkom! Každý pilot má v rozjazde jeden šurg a podľa dĺžky šurgu rozhodca určí poradie v hlavnom preteku.
Hlavný pretek sa začína pri vonkajšom okraji okruhu. Po prvom šurgu všetkých šurgáčov druhý šurg začína pilot, ktorý došurgol v prvom šurgu vozidlo najďalej. A tak ďalej až do konca. Víťazom je šurgáč, ktorého vozidlo preťalo ako prvé cieľ s hocijakou svoju časťou.
Víťazom 4. Velkej ceny sveta a vesmíru ve Formule 0 sa stal minerál Kriaku Andrej Budislav Jobus z Vrbového. „Na začátku to vóbec nevyzeralo, že ze svojím vozillom vyhrám. Bol som šiesty, potom pátý, štvrtý… Pomaly, ale isto som sa približuval k vítazstvu," tešil sa zo zlata minerál.
Tento rok sa do rozhodcovského saka a farbičkami maľovaného motýlika obliekol náš bloger Jaroslav Poturnaj. Jaro držal mikrofón, ale aj meral šurgy rekordnému počtu pilotov Formule 0. „Bolo ich až štyridsaťštyri," zhodnotil účasť na najbezpečnejších automobilových pretekoch sveta rozhodca. Pre nezainteresovaných – Formula 0 sa jazdí s detskými angličákmi na okruhu vo vrbovskej Kruhovke.
Piloti – šurgáči musia mať osemnásť rokov, na hlave musia mať helmu, aj keď idú na záchod, a majú zakázané používať vozidlá so zotrvačníkom! Každý pilot má v rozjazde jeden šurg a podľa dĺžky šurgu rozhodca určí poradie v hlavnom preteku. Hlavný pretek sa začína pri vonkajšom okraji okruhu. Po prvom šurgu všetkých šurgáčov druhý šurg začína pilot, ktorý došurgol v prvom šurgu vozidlo najďalej. A tak ďalej až do konca. Víťazom je šurgáč, ktorého vozidlo preťalo ako prvé cieľ s hocijakou svoju časťou.